Antara Imbauan Lalu dan Hari Mendatang

Sunday, December 28, 2008

Hari berganti hari waktu berganti waktu. menjadi lumrah alam tahun turut berganti tahun. Awal Muharram menjelma lagi dalam kalender Islam dan tahun baru kan tiba bagi memulakan sesi 2009. Aku ............ masih aku yang dulu.......terlalu banyak memori yang ingin kukongsi bersama tapi...........biar ombak bergelora biar gunung api meluahkan larvanya..........namun memori akan kupendam ............kerana aku tak pasti pada ketulusan hati yang menerima ........Adakalanya aku terfikir apakah sumbang langkahku sehinggakan aku terpaksa mengharungi kehidupan yang penuh pancaroba dan aku terpaksa sentiasa bersandiwara...............Namun harapanku setiap tahun hidup mesti diteruskan walau bagaimana ....yang penting keluargaku ................walau mimpi semalam ,harapan semalam semakin menghimpit rasa.........

0 comments: