Mac 2009

Sunday, April 12, 2009

Bulan Mac 2009 banyak memberikan pengalaman kepadaku ........Aku sudah semakin belajar untuk menyayangi insan di sekelilingku ...........Sudah hampir 17 tahun aku sukar untuk setia kepada kenangan dan ikatan persahabatan........Peristiwa yang berlalu aku biarkan bagai angin lalu agar kenangan ,pengalaman tidak menjadi kenangan yang bakal menghimpit perasaan.Sudah sekian lama aku menyimpan dendam yang tidak pernah padam dan memegang janji yang masih belum terurai........
Namun aku semakin sedar manusia memang hipokrit.......mahu tidak mahu kita pasti mengharung semua keadaan. Ada masanya kita ketakutan tetapi semangat menyelamatkan kita....Ada masanya kita kepenatan tetapi teamwork menyelamatkan kita.....Ada masanya kita kebuntuan tetapi musyawarah menyelamatkan kita.......Ada masanya kita hilang punca tetapi Allah Maha Kuasa .........

0 comments: